7 June 2016

BLOGLIST - YC INSPIRED


Assalamualaikum. Macam mana puasa hari kedua? ada ok? kriuk kriuk da perut? sabaq naa...
Tahan lapar dulu jom kita main Segmen Bloglist-YC Inspired !!

Lama rasanya tak buat segmen ni. huhuu...Sebelum tu yaya nak ucap terima kasih buat rakan-rakan blogger yang pernah join segmen ni. Nak tahu siapa yang berjaya tersenarai dalam YC-Inspired Blog yang lepas? meh tengok list di bawah :

  1. Nurfuzie.com
  2. Cerita Jutawan Wawa
  3. RosmizaAli.com
  4. YangBaik
  5. Ina Ainaa
  6. BondeZaidalifah
  7. Nur Sabrina
  8. Akif Imtiyaz
  9. Izzati Suhaide
  10. Azlan Rumadi
  11. Budak Gemuk
  12. Hussein Rider
  13. Iena Eliena
  14. Budak Edit
  15. MaisarahSidi.com
  16. LyssaFaizureen
  17. KhatyAiman
  18. SyiraLokman
  19. SayidahNapisahDotcom
  20. MeraHussein
  21. EiraAikawa
  22. KeladiDoItOnline
  23. Emyyyyamelia
  24. Coretan Miss Mimi
  25. Cik Beeha
  26. CXopportunities
  27. Riana Little Cuties
  28. Aienie.nka
  29. Bisikan Hati
  30. Yaya Ismail
  31. Qistina LebLeb
  32. CikTaman
  33. Contengan Rasa
  34. Farhain Azmi
  35. Flame of Life

Untuk segmen kali ni, yaya hanya mencari 5 blogger untuk masuk dalam Bloglist - YC Inspired.  Cukupkan 40 kuota...hihihii...


so macam mana nak join? alaa...tak payah susah-susah, cuma ikut arahan di bawah :

  1.  Follow blog Yaya Cendana
  2.  Follow instagram Yaya Cendana
  3.  Like page Yaya Cendana Official
  4.  Buat entry BLOGLIST - YC INSPIRED & guna banner di atas
  5. Jangan lupa buat ucapan hari raya sekali ok..sebab ni sekali jer yaya buat segmen untuk bulan Ramadhan ni..hihihii...
  6. Tinggalkan URL di ruangan komen & DONE !!

Dah sudah? dah join? ok..terima kasih...selamat berpuasa & berbuka puasa :) 


16 comments:

  1. hehhe..join-join..

    http://www.ceritaejoy.com/2016/06/bloglist-yc-inspired7.html

    ReplyDelete
  2. farrah join kak :)

    http://frrhnd.blogspot.my/2016/06/bloglist-yc-inspired.html

    ReplyDelete
  3. eh.. nama blog cik en atas sekali.. nk join nk join

    ReplyDelete
  4. cik en join
    http://www.nurfuzie.com/2016/06/bloglist-yc-inspired.html

    ReplyDelete
  5. eh eh blog kita pun ada jugak... tq yaya

    ReplyDelete
  6. No.7 datang memeriahkan juga ^_^

    http://bluechoralpearl.blogspot.my/2016/06/bloglist-yc-inspired.html

    ReplyDelete
  7. Nisha join ^^ http://hadiahbintangjatuh.blogspot.my/2016/06/bloglist-yc-inspired.html

    ReplyDelete
  8. boleh join lagi ke ni? haha.. baru terjumpa.. huhu..

    Blogwalking Sini, jom baca artikle ini

    Blog Berjaya Masuk Rank Malaysia article...

    ReplyDelete