15 September 2015

Ikut Yaya Jom !! : Segmen Irrayyan | Hari Malaysia 2015


Hai & Assalamua`laikum semua ..... di kesempatan ini , Yaya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Malaysia yang bakal kita sambut pada hari esok 16 September 2015 . 


Yaya baru jerk tangkap gambar selfie tadi ... hihii.... terasa macam perasan Heliza Helmi pulak...ehh.... :) 


Jom ikut Yaya untuk turut serta jugak Segmen Irrayyan : Hari Malaysia 2015 ni .... mudah sangat syaratnya , klik banner Segmen Irrayyan : Hari Malaysia 2015 di atas dan ikut syarat di bawah ni :

Syarat-syarat segmen mommy bagi mudah jer. Kena ikut semua tau. 

1. Folow blog irrayyan.com . Yang dah follow, terima kasih.

2. Letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri.

3. Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini.

4. Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh secara selfie/wefie atau gambar biasa. 

5. Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut. 

Tu jer. Mudah sangat kan. 

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira.





15 comments:

  1. Haii.. Cakk.. Done Follow sini no. 172
    Salam kenalan.. Sudilah kiranya follow me back,
    boleh kita saling kunjung mengunjung pasni..

    Official Blog :
    http://tengkubutang.blogspot.com/

    Catlover Blog :
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai...jumpa di sini pula....terima kasih,...baiklah :)

      Delete
  2. Selamat bercuti Yaya. pakai mask kalau keluar rumah!

    :D

    ReplyDelete
  3. bestnya..gud luck yaya..follow di blog pula ^_^*

    ReplyDelete
  4. good luck heliza helmi kuasa2..hikhik..

    ReplyDelete
  5. yaya tak letak link dekat entry kak irra

    ReplyDelete
  6. Fuyooo omeyy omeyy hahahhaa..selamat bersegmen yaya

    ReplyDelete
  7. kalo pertandingan... yaya dah menang ni...

    ReplyDelete