29 August 2016

”Giveaway Fabulous Four Bersama YanieYusuf.com


Assalamualaikum..hai korang..hari ni yaya join giveaway dari kak yanie..lama tak join giveaway dari kak yanie...hari tu last jumpa kak yanie masa raya aidilfitri baru ni. lepas tu takda dah...ish...memang lama laa tak jumpa dier sebelum raya hari tu..tak reti lah nak bagitahu macam mana perasaan..termasuk lagi sorang kawan yaya, kalau tuannya baca, tahu laa..hihi...

orait..korang kat sini yaya nak sangat korang join GA dari kak yanie ni ek...jangan pulak da nampak kak yanie kiter buat GA, tapi tak join pulak.. pulak tu Dominos plak tu dier syorkan hadiahnya...tak rugilaa...

nanti mana tahu kena tuah kat badan sendiri, suka apa ... giler tak sukkkaa..hahhhaa....

bagi yang join tu moga berjaya yea...ya harap gak ya menang contest ni. untuk pengetahuan korang laa kan, ya sekarang tengah gila contest, nak menang !! haha..jujur ni ek..tak tipu..ikhlas dari hati...

Moga Yanie Yusuf dimurahkan rezeki..aamiin...

orait, sekian !! babai...

5 comments: